vineri, 27 martie 2015

Din gradina mea

 Cred ca unii dintre voi mi-ati simtit lipsa,nu am mai intrat dragii mei prieteni deoarece in aceasta perioada e de munca,atat acasa cu gospodaria cu gradina cat si la servici.

Inca de cand a fost ziua barbatului,pe 9 martie,eu am iesit in gradina sa pun cate ceva...Incepand cu ansamblarea si invelirea solarului si toate cele necesare pana la punerea de seminte si flori.Aceste lucrari le-am inceput din timp si acum ma pot bucura de iesira rasadului care este spre vanzare si munca mea nu a fost in zadar.



Acum urmeaza acea perioada in care iarba si va face de cap,chiar daca l-am stropit cu diferite soluti ,tot iese si trebuie sa il plivim.Nu e o munca foarte grea ,numai ca cei in varsta cu tensiune nu pot sta prea mult.Asa ca noi cei tineri trebuie sa facem si sa ne bucuram de legume proaspete si de calitate tocmai de la noi din gradina.

Arpagi(ceapa),salata,ridichi ,mazare,morcov....am pus pana am ,capsunii i-am replantat,leusetenul mi-a iesit si e foarte frumos,acum mai va urma inca o transa sa pun castraveti,fasole,inca o transa de mazare si sa plantez si eu vanata,ardei diferite soiuri si bine inteles rosie.Mi-a placut intotdeauna sa am gradina plina cu de toate,sa mananc cei bun si proaspat sa nu cumpar de pe piata produsele din import,pe cand ale noastre sunt bune si de calitate.
Aici in zona mea majoritatea persoanelor au iesit la curat via ,eu inca nu am iesit pentru ca nu am avut timp,dar bolta din gradinita acum curat-o la lumina neonului din curte.Voi ati curat via,bolta?

Ieri am iesit in gradina,fiind o zi frumoasa si cu mult soare si am pus gladiolele si am mai mutat cateva tufanici in alta parte.Mai am de pus daliile ,dar nu le-am pus si acum imi pare tare rau ca le prindea aceasta ploaie in pamant.Voi ce care va bucurati de gradina,fie la tara fie la bloc  ati inceput lucrarile ?ce ati pus pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu