vineri, 27 martie 2015

Lalelele...

Lalelele este acea grupa care cuprinde pana la 100 de specii diferite.Este foarte delicata,vivace si aproape nici o boala nu o poate afecta.Ele se inmultesc destul de repede prin bulbi.Cred ca majoritatea stim ca sunt celebre datorita olandezilor si foarte multe persoane le indragesc  si le  iubesc.

Puteti planta bulbi de lalele intr-o gradina care a  aveti sau daca nu,printre pomi,vie chiar si gazon.Ele iubesc soarele si e de preferat la soare sa fie plantate,dar tolereaza si umbra. E de preferat in luna septembrie sau octombrie sa fie plantati bulbi,udati si batatorit locul.Primavara cad au iesit primele frunzulite le puteti uda din nou.
Eu am lalele dar nu prea sofiticate,ci galbene ,rosii si cateva batute...in rest am diferite plante care la fel am grija si la indragesc tare mult.Imi place sa am o gradinita frumoasa cu diferite plante,sa fie colorata de primavara devreme pana la primul inghet,de toamna.
Unele lalele sunt timpuri care infloresc devreme iar altele sunt tarzii care infloresc tarziu.Nu am aceste tipuri de lalele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu