sâmbătă, 14 mai 2016

La moda sunt borsetele...

Chiar daca suntem de sex masculin si noi purtam genti, eu cred ca este ceva normal si nu ar trebui sa ii se para nimanui ciudat. Fie ca avem o geanta de mana pentru a merge la birou unde ne putem pune diferite documente ,dosare de care avem mare nevoie, fie ca avem o borseta simpla care o punem dupa gat si o purtam la orice tinuta.
In general gentile din piele ma atrag foarte mult.Acestea sunt mult mai rezistente ,nu se rup repede si chiar daca dam un banut in plus dureaza mult timp.De ceva timp nu am mai vazut barbati sa poarte genti office majoritatea prietenilor mei poarta borsetele si mi-am facut si eu curaj sa-mi iau una.Am gasit modele frumoase ,material de calitate si preturi bune pe Dbags.ro.Chiar daca este un site de genti de dama aici au produse si pentru barbati ,mi se pare ceva normal ca sa poata atrage clientii.

Aceasta borseta neagra are un model fin si elegant.Este prevazuta cu o bretea lunga si se poate purta atat pe umar cat si in mana.

Mai am vazut cateva modele care mi-au atras la fel de mult atentia cat si portofele unde putem baga cardurile,buletinul si permisul.Intotdeauna am fost precaut si mi-am luat din inainte tot ce am avut nevoie ,nu am stat pe ultima suta de metri pana cand s-a deteriorat de tot.
Chiar daca ma imbrac in tinute mai sport atunci cand ies in oras nu am ezitat niciodata sa-mi iau geanta.Am bagat cheile ,portofelul si diferite chestii mai marunte de care are nevoie un barbat si nu am tinut cont de parerea celor din jur.
Aceasta borseta am primit-o din Italia anul trecut.Este din piele de culoare coniac si foarte reusita.Cum este in fata asa este si in spate numai ca in fata are aceasta emblema care iese in evidenta si bine inteles are o bretea lunga.

La acest model de geanta am vazut un portofel foarte dragut pe site si cred ca o sa mi-l comand in curand.La numai 65 de lei m-a incantat foarte mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu