miercuri, 25 mai 2016

Set gentii..Jadu.ro

Ieri m.am trezit cu curierul la poarta...ce credeti ca am primit?eu nici nu ma asteptam sa ajunga asa de repede comanda.Am primit acest set de genti de la Jadu.ro un site minunat cu produse de calitate si preturi foarte acceptabile.

Am fost surprins placut atunci cand am desfacut coletul, deoarece gentile erau ambalate foarte bine si bretelele erau bagate in geanta.Atat culoarea am ales-o cat si modelul ,deoarece m-am decis sa o fac cadou mamei mele.Si cred ca e cea mai potrivita si ii va place tare mult.Am vazut ca e din piele ecologica si ca setul contine geanta ,plic + portofel care erau la promotie ,si am vrut sa profit de aceasta ocazie. De la 219 lei acum o puteti achizitiona cu numai 159lei ,eu zic ca e destul de bun pretul.

Geanta are trei buzunare interioare plus un compartiment separat iar un buzunar afara.Are acele catarame auri la bretele si fermoar care ies in evidenta,iar dimensiunea ei e un acceptabila 41 x 29 x 10 cm. Poate baga in ea si mult si putin .Cred ca va fi foarte bucuroasa.

Si plicul e destul de maricel(31 x 21 x 10 cm),se poate purta pe umar cu bretea ca o are.Aceasta se poate detasa si are buzunare la fel ca la geanta (are un plus din partea mea). Iar portofelul e tare dragut ,nu am ce sa-i reprosez ,e mare incape si telefonul ,cheile si alte chi-chite mai marunte.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu